Customer service se outsourcovat rozumne neda pokud chces mit spickovej produkt, coz Kraken byval. Specielne Kraken mel jeden z nejlepsich CS vsech firem co sem kdy potkal.

Odpovedi treba na 2 stranky, erudovany, doslova sem si s tema lidma tam za ty leta pokecal jak na recepci ***** hotelu.

To je prave ten technokratickej pristup, kterej si mysli, ze je nejaky technologicky jadro, ktery je dulezitejsi nez ten obal. Je to blbost. Myslel jsem si to taky, ale realnej byznys me naucil, ze o tomhle presne to neni a kdo to pochopi, tak nasel diru na trhu.

Samozrejme ze v souvislosti s Krakenem, kterej ted naprosto technologicky kolabuje, to zni jako fantasmagorie, ale prave CS a ten komunikacni kanal bude delat ten zasadni rozdil mezi firmama.

A je to sance pro lidi, co "nic neumi", se vypracovat (jak pro firmu, tak pro sebe). Staci se drzet toho, ze ne ze ma clovek udelat svoji praci, ale proste cilem je vyresit co nejefektivneji presne to, co zakaznici potrebujou. A presne tohle jsem z Krakenu citil a snad to tam jeste zustalo (byt ted uz nereaguji pry vubec).<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>