Zdravím.
jsem časově vytížen, čili jsem se nedostal k tomu sem psát-taky proto, že Pinnacle problém vyřešilo...sice to trvalo...ale nakonec se povedlo
V pátek v noci mi dorazil mejl s tím, že zbývající částka byla připsána a omlouvají se. Po přihlášení k účtu na Pinnacle jsem si to ověřil a je to OK.
Rád bych poděkoval všem, co se k tomu problému vyjádřili, zejména pak Orbitalovi

to Orbital: máš pravdu, vždy? jen ten kód měny...to je otázka pár minut to změnit...no a to nepřipsání té celé částky...to mi hlava nebere...kdyby si nevyžádali ten platební příkaz, kde je jasně psaná ta částka...tak neřeknu...ale když ho měli...to mi připadá fakt jako špatnej ftípek :P<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>