Ad Pavlicek : Je to tím, ze asi nemas ty penize několikrát protočené, jestli jsi třeba vybíral bonus nebo jsi je tam poslal a nevsadil a teď je chceš zpátky.

Ad jejich podpora: to jsou opravdu blbci jak vrata, ten první zákaznický servis je takové nárazníkové pásmo, které jen opakovaně omílá fráze, je jedno jestli v češtině či v jiném jazyku, ale nepomůže. A ani nemůže, jeho inteligence je hluboko pod mou uklízečkou, neurážej uklízečky Františku )
Musíš se dostat přímo na oddělení, které má řešit tvůj problém. Trvá to ale i týden. Já jsem toho dosáhl, když jsem jim každý den psal ( resp.přeposílal) stejný e-mail 5x denně celý týden. Jo a nakonec to nevyřešili ), ale aspoň smysluplně odpověděli proč.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>