U babiše je ten old school papíru a tužky znouzectnost!

Efektivita činností se v korporacích řeší a už i v KB je posledních pár let velkej důraz na vykazování. Až takový, že jeden den vykazování práce se zabije tím vykazováním. Nicméně se to tam zavedlo a jsou tam takový převzatý a vyzkoušený propracovaný postupy založený na variabilním přetěžování zaměstnanců. V podstatě jde o to aby ten člověk byl ve stresu a měl špatný pocit, že nezvládá svojí práci a zvýšil výkon. Je na to celé oodělení a má to výsledky. Stejný případ je ta kalkulace nákladu a výnosů, která nevychází z mý vlastní hlavy, ale z toho jak se v KB teď aktuálně řídí procesy a rozhodování.

"Pinnaclu jeden cesky banner haze polsky texty", to ale nevadí protože je to jen "jeden cesky banner co haze polsky texty" a nikoho nezajímá právě z důvodů nákladů a návratnosti.

Od "odborníků" jednotlivců se nic nebere, protože nejsou schopni zaručit kvalitu a služby, takže to jde predrazene (navýšené) pres sit nastrcenych firem, které mají nějakou provázanost, vyzkoušenou spolupráci, smluvní podmínky a přidanou hodnotu. Pokud to teda neni tunel.

"Jsem presvedcen ze servery KB jsou dole casteji nez moje" To nevim jak zhodnotit, ale servery KB mají viditelný výpadky pro klienty velice zřídka, když se to stane tak to jde do zpráv a je z toho událost. Neočekávaný krátkodobý nebo lokální výpadky jsou častěji, ale i přes zahrnutí kritéria možné ztráty prestiže nebo důvěry o kterém si myslíš, že se nebere v potaz nemají velký vliv. A to právě proto, že jsou krátkodobý nebo lokální. Něco ani vidět neni, protože tam jsou záložní zrcadla a nedostane se to ven. Ten monitoring chyb s nízkým stupněm zájmu vlastně dělají sami klienti a podle četnosti nebo důležitosti se vybere postup.

"Ta vyrovnanost nakladu s uzitkem je prave to, ze dnes se vyplati strasne moc ubrat z tech technickejch ptakovin a lehce vratit praci lidem od stroju." Odbor zpracování plateb, který zabere bábama celej barák neudělá ani 1% toho co stroje. Spíš jen logický věci a opravy se kterýma si stroj neporadí.

"Prave ta specializace je uplne na hovno." není, specialista stojí stejně jako nekvalifikovaná síla, jde jen o jiný obor. Náklady na kuchaře i instalatéra jsou podobné, ale výsledek ne. Pokud jsou náklady na "úkol" X man day, tak je lepší rozložení těch X hodin na specialisty, hodin je stejně a peněz je stejně, výsledek lepší.

"NEMAS SANCI KVANTIFIKOVAT - Ale korporace na zaklade pocitu proste nejedou." Jedou, jsou to odhady. A jsou popsané na kategorie, předpoklad a historická data.

"A ten problem dneska je, ze i jednotlivci prejimaji to korporatni mysleni." Ano, protože to funguje, na středním podnikání je to dobře vidět. Orientace na zisk místo práce je zřejmá.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>