já právě vycházím z mých předchozích zkušeností, kdy převody na pinnacle byly uskutečnovány téměř ze dne na den v naprosté pohodě. proto jsem ted z toho tak trochu vykolejený, protože nechápu co se mohlo stát. navíc jsem se domníval, že v čr existuej pro převod mezi dvěma bankama pravidlo, do jaké doby musí být u druhé částka připsána na účtu...mě v pátek banka peníze zúčtovala, tj. odečetla. no budu čekat, co mi zbývá...
já vkládám normálně kartou, ale pinnaclu nebudu posílat okopírovanou celou kartu i s cvc kodem a všemi údaji k provádění plateb<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>