Ve čtvrtek minulý týden jsem dal příkaz bance (ČSOB) k převodu na účet pinnaclu vedený u české reifeisen banky. jelikož to bylo večer, peníze odešly v pátek (OK). dnes je středa, peníze na sázkovém účtu u pinnaclu stále nemám, přitom dle českých pravidel musel být převod uskutečněn na účet pinnaclu v pondělí. v pondělí večer jsem byl pinnaclem, aniž bych s nimi předtím ohledně tohoto vkladu komunikoval, vyznán k doložení vkladu, což jsem učinil sreenem z elektronického bankovnictví. je středa a peníze stále na herním účtu u pinnaclu nejsou, i přesto, že na jejich účtu u české reifaisen je mít už musejí. vůbec tohle nechápu, nikdy jsem neměl s bankovními vklady problémy a částky byly připsány hned následující pracovní den. podotýkám, že platba byla poslána na správný účet a i pod referencí tak jak pinnacle požaduje. měl jste někdo podobný problém s pinnaclem při vkladu převodem?<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>