No ono to bez papíru bude asi velkej oser, protože to dělaj jen firmy "licencovaný", který ti daj razítko do knížky(k nim pak musíš 1x do roka na revizi,to ti tam pak ve většině případů šoupne razítko každej, nejlépe ten ferda co ti to uděla a ani se na to nepodívá páč si bude věřit.) když jí neuděláš, tak se asi hovno stane já měl auto bez revize 2roky, ale cajti mě nestavěli) na stk si vemou jen tu knížku a mrknou na razítko nic víc(aspoň u mě) , Co se týče x a y nemyslím si že by v tom byl sakra znatelnej rozdíl krom finančního. Můžeš mít nádrž třeba za 4k a nebo za 10k ale služba bude stejná. Ve své "anální" fázi jsem měl auto na LPG a nemůžu si to vynachválit. A v teplých měsícíh vůbec, je to pecka. Vzhledem ke komfortu bych doporučil již elektronický měnič, tedy auto samo pozná kdy je zahřáté a přepne se ti na plyn "myslím, že už se to ani jinak nedělá" já to měl manuálně Každopádně pokud zabrouzdáš na internetu tak někoho najdeš, takovýho ferdu co hledáš jsem vyzkoušel, ale v praze "bohužel" Jo a počítej s tím že nádrž musíš po 10letech měnit
Každopádně před tím než se budeš ptát někde na přestavbu je lepší o tom něco vědět aby si nemysleli , že seš lama , nikdy nevíš na koho narazíš.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>