no víc účtů (s více měnama) můžou mít jen VIP klienti (a tím se jde stát, pokud provedeš transakce v nějakým vyšším objemu, občas bývá akce 5k USD/měs, jinak je to asi víc, možná 5k EUR, nevím přesně).. jinak odpověd MB na maily trvají v řádu dnů, na to si stěžuje kdekdo, že nereagují nebo velmi pozdě, což je taky lepší u těch VIP účtů, kdy je zvlášť podpora pro VIP...

Ještě k té změně měny, kterou chceš, myslím se to řeší tak, že si současnej účet necháš zavřít a otevřeš si novej s jinou měnou (na jinej mail).<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>