Takže poslední dva měsíce:
- telefonická nabídka švýcarského spodního prádla, chudák paní začala s naučeným vtipem jestli nosím slipy nebo trenky (při představě, že to musí říkát nekoliksetkrát denně mě jímá hrůza). Hned jí říkam, že mám ještě od maminky ve výbavě spoustu starých bavlněných trenek, ale ona se nechtěla nechat odbít, takže pokládka.
- telefon ze Citibank (celkově tak 20x) s nabídkou Citi O2 kreditky, slečně jsem sdělil, že mi Citibank bez vysvětlení zamítla žádost o Citilife kreditní kartu, přičemž mi banka, včeně vedení odmítla sdělit důvod, takže jsem asi na blacklistu. Chudák slečna byla zkoprnělá a nevěděla co má dělat.
- O2 celkem 3x dotaz jak jsem byl spokojený s reklamačním řízení u O2, na vše jsem odpověd negativně.
Člověk to musí brát tak, že máme tu ekonomiku služeb a i ten spam někoho živí.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>