Neskutocne toto.

Pred 2 tyzdnami som poziadal Bwin o otvorenie uctu. Poslal som vsetky co poziadali: potvrdenie ze som urobil vsetky opatrenia ohladom nativira a hesla, udaje vsetko. Oni za par dni ze musim odfaxovat ID alebo nejaky dokument. Chcel som poslat scann ID ale to bolo nestacujuce. Nie kazdy ma doma fax ale som im poslal faxom vsetko. Oni ze maju 4 dni na skontrovaniu faxu ale aby som im poslal v maily co som poslal faxom. Vcera pride mail po 4 dni ze fax nenasli a aby som zase poslal. Dnes poslem druhy krat ten isty fax a support nato:

Bohužel Vám musíme oznámit, že obdržení faxu můžeme zkontrolovat až po uplynutí čtyř dnů. To je doba, kterou si může vyžádat zaregistrování faxu na Váš účet. Když nás kontaktujete za čtyři dny, budeme Vám moci potvrdit, zda jsme fax dostali.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>