Citace Původně odeslal zajic
Mel sem na mysli tu situaci s chybnym zadanim ci zdrzenim pri podani tiketu v livku, to je klasicky ojeb. Naopak s lhutou 60 dni ti fandim, je-li to presne takto v pravidlech a zadny dalsi bod to nerozporuje (nutnost vsazeni pres jejich kartu), tak je vyhra u soudu tutovka

Nevedel som, ze treba tiket podavat na tu ich stupidnu klubovu kartu, aby si mal 60 dni na vyber ...

Mne osobne sa za posledne 2 roky stalo, ze som vyberal asi 2x tiket na nejaky 40. den - vzdy vyplatili a nebolo to na kartu.

Vyplatili normalne na pobocke - nemusel som vyplnovat nic - vtedy sa tam neukazalo, ze je to uz po 30. dni a treba reklamovat - maju snad

uz "vylepseny" program ? Viem, ze verzie programu stale "vylepsuju" - s dalsou novou verziou vzdy nieco hapruje.


A ze je Fortuna asi najvacsi "ojebavac" - na trhu - to tu vedia vsetci ! Ono to vlastne vyplyva z "podstaty" (povodu) firmy ...



Ale, bolo to teda skor (1. tiket asi pred 2 rokmi; ten 2. asi pred 2 mesiacmi)...<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>