Dobrý den nechci nějak obtěžovat, ale rád bych poprosil o drobnou radu.
Po přihlášení u Pinnacle se mi objeví následující hláška:
03/02/10 Sir, An email was returned to us as undeliverable. To change your email address at Pinnacle Sports, please contact our Customer Service Department from the email address currently registered in your account. Please include your Client ID. If you do not have access to this email address, we will require the following information, a copy of your ID (passport /driver's license) and a copy of a utility bill with your name as proof of address. Please scan this information and email to [email protected]. CSD
Moje anglina je velmi špatná vlastně skoro žádná, vše činím přes překladače, pochopil jsem z toho, že se jim vrátil nějaký mail jako nedoručený a že chtějí asi nějakou zpětnou kontrolu. Patrně z mého mailu, který tam mám uvedený poslat moje ID. Chápu to správně? Setkal se s tím už někdo, mám tam účet asi 3 roky a tohle se mi stalo poprvé.
Případně jestli to špatně chápu bych moc prosil poradit o co se jedná a co jim tam mám napsat pokud by to šlo i s textem v angličtině.
Předem moc děkuji za pomoc.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>