No není to plně off, ale mě se jednou stalo ne s kartou MB ale jinou, že jsem vybíral z bankomatu a bohužel tam nebyli peníze, tedy žádný jsem nedostal. Tak jsem vybral jinde. Pri kontrole bankovnictví jsem měl stržené obě částky a tak jsem volal na linku, kde to se mnou vyřešili. Byl špatnej softwer na to bankomatu co mi nevydal peníze protože je neměl a po cca 5dnech mi peníze připsali zpět na účet.(došlo k tomu prý až když kontrolovali bankomat té dané společnosti) Tedy ten proces byl takový, karta u banky č.1, výběr u banky č.2 z jejich bankomatu(který neproběhl fyzicky), u třetí banky proběhl fyzicky a to už nás nezajímá. Reklamace výběru u mé banky, že banka č.2 nedala love, moje banka reklamace na bankomat banky č. 2 a tam kontrola bankomatu a poslání peněz na banku č. 1 a následně převod zpět na můj účet. Takže bych si myslel, že to je podobný případ. Rozhodně kontaktuj MB daj ti vysvětlení a pak sem napiš jak jsi dopadl.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>