Líná huba, holý neštěstí...
Napsal jsem jim mail s požadavkem na připsání bonusu a tady je odpověď:
Dear Mr. playerXXL,

Your email has been received and both accounts have been carefully evaluated
and the request has been granted. The referral bonus is now added to your
account.

Kind Regards
xxx
Customer Service Department
Orbi, já ten náš společný bonus už odpískal dávno, jsem rád, že jsi mě tenkrát přesvědčil, abych dal větší vklad.
Kdyby chtěl někdo registrovat, mám pečlivě prověřený účet... <div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>