Info pro ty , kteří používají O2 předplacené sady - chyba u nastavení nových sad.

Před týdnem jsem dal do noťasu novou tříměsíční sadu a hned jsem si všimnul že je oproti předchozím sadám jiná.
Na "moje služby" se nezobrazoval datum od kdy do kdy je týden zdarma na zkoušku a hlavně
se tu zobrazovalo že už tu sadu ( číslo ) před dvěma roky někdo používal. A ještě jedna věc tu chyběla a to možnost registrace. Byl jsem se na to ptát na prodejně a tam mně arogantní prodavač obdyl že je to tak normální a v podstatě ať s tím neotravuju. Tak jsem na to týden jel a najednou dnes ráno přestal net fungovat a jenom mně to pořád odkazovalo na O2 stránky abych si koupil denní balíčky. Šel jsem s tím dnes opět na prodejnu a tam tu sadu nastavili , takže teď už mám na " moje služby " nastaveny další tři měsíce netu a net funguje.

Ještě doplním , že jsem tuto sadu kupoval 2,1,2013.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>