Ja je kontaktoval i kdyz trochu kvuli jine veci hned 5.1.2009. Na tento email mi bylo druhy den telefonicky (vzhledem k tomu, ze jsem to vyzadoval ve svem emailu) odpovezeno s tim, ze moje zadost bude vyrizena nejpozdeji do nedele 11.1.2009 a nasledne budu hned informovan jak dana situace dopadla. Bohuzel se tak nestalo. Potom jsem se jim jeste jednou pripomenul 13.1.2009. Odpoved prisla 16.1.2009 a mela toto zneni:Původně odeslal riczi
Vážený pane xxx
Vaše původní zpráva je nyní řešena naším Reklamačním oddělení jako reklamace a bude Vám na ní odpovězeno v zákonné lhůtě pro vyřízení reklamace.
Přeji Vám hezký den
CI-li mi nic jineho nezbyva, nez pockat 30 dni a potom mi mozna spolecnost Sazka da vedet, jak byla vyrizena ma reklamace. O kvalite zakaznickeho servisu pri reseni problemu u teto spolecnosti, at si kazdy udela obrazek sam.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>