Ja dekuji za reakci na muj problem, ale ja nikdy v minulosti ke svym transakcim u Moneybookers nepouzival zadnou kredit/debet card. Vzdy jsem vse resil bankovnim prevodem (alespon veskere vklady/vybery ohledne meho uctu). Nikdy jsem nemel zadny problem u sveho VIP euroveho uctu. Nakonec potize nastaly az ted, ackoliv mne od Moneybookers vlastne prisla veskera potvrzeni o uspesne registraci. Podle mne je problem ze strany Moneybookers a ne od sazkovych spolecnosti, jelikoz Pinnacle neni jedinou spolecnosti u ktere jsem chtel provest vklad na ucet a potom mi byla oznamena viz zminena chyba. Sam nevim proc, ale podle mne je potreba kontakovat primo Moneybookers s oduvodnenim proc dana transakce nejde uskutecnit a to ackoliv mi z jejich strany bylo sdeleno, ze vse ohledne meho nove pridaneho VIP uctu je v poradku.<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>