wawrinka-bolelli 2 (3,85)
llodra-gabash 2 (2,6)
erakovic-parentier 2 (2)
davenport-wozniak 2 (3,1)
z nizsich kurzu verim: srebotnik, bohli, reynolds, kendrick
Printable View
wawrinka-bolelli 2 (3,85)
llodra-gabash 2 (2,6)
erakovic-parentier 2 (2)
davenport-wozniak 2 (3,1)
z nizsich kurzu verim: srebotnik, bohli, reynolds, kendrick
ted jsem v tom tenise amatersky hrabal...
akovka - Isner , Bohli , Golubev , Li , Dulko
sola - Berrer , Muhammed
over sola - Karanusic - Sweet. over 38.5 , Nadal - Phau over 26.5
GL
Nejsem tenisovej odborník, ale ten Nadal bych řek spíš under.Citace:
Původně odeslal matesovka
no nakonec mi vyšli jen ty pluska a toho se už budu držet :-)Citace:
Původně odeslal karas45
No já se dneska držel pouze livka a dopadlo to 4:1 díky mé nesmyslné chamtivosti když Chakvetadze nedala asi 5 bp v poslední hře jistil jsem a pak to stahnul a pak prohrála ale jinak dobrý :)
Na zejtra jsem neodolal dvěma zápasum solo
Jackson 5 nechápu proti jednonohé bondarenko po herní pauze,jackson před pauzou hrávala vyrovnaný zápasy s těma nejlepšíma pro mě to má hodnotu
Gicquel 3,6 taky nějaký divný kam to žene tenisová veřejnost,podle mě vyrovnanej duel andreev nikdy nevydrží s formou moc dlouho na us open se mu tradičně nedaří,bude to přestřelka s nejistým koncem,kurz je prostě nesmysl
další sympaticky kurzy na nějakej megakombi :) serra,zverev,delic,hrbatý,coin,dechy,moore,nicule scu
snad něco padne
mne sa najviac paci Zib 3,4.
z favoritom Vinci 1,7, Hsieh 1,82
Schuttler-F.Serra over 39.5
I.Andreev-Gicquel over 36.5
Capdeville-T.Alves 39.5
los solos overos a nechám se inspirovat zíbem a hsieh :-)
GL Všem - mějte se parádně :-)
po delsi pauze neco zkusim. z zenskych mi prijdou kurzovy ulety 2.75 na Bychkovou, 2.4 na Rybarikovou a 4.05 na Rezai, ja bych to vypsal skoro obracene. z chlapu pro me ma hodnotu Montanes 3.2 a Warburg 4.25.
dal jeste Ventura 4.35, Pavlyuchenkova 3.35 a R-P 5.6 ale to jsou jen takovy vykriky do tmy :-)
tak treba se zadari ...