Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Téma: Problém Skrill

  1. #1

    Problém Skrill

    Zdravím.
    Mám dvě různé identity, tudíž i dva různé účty na Skrillu. Jeden z těchto účtů je defacto nový. Přihlašuji se na ně z jednoho počítače a to i hned po sobě. Na obou účtech jsem řešil ověření kvůli zrušení limitů. Dokumenty jsem poslal zhruba před týdnem a stále nic. Na urgenci nijak nereagují. Ještě bych dodal, že na jednom z těch účtů je vyčerpán limit a visí tam pro mě nezanedbatelná suma. Druhý účet je starý pár dnů, zaslal jsem taktéž požadované dokumenty a nic se opět neděje ani po urgenci. Nechal jsem si na tento druhý účet poslat z jedné SK dost velký obnos, ale výběr jsem radši zrušil, protože se mi to nezdá.
    Nejdivnější ale je, že když jsem přihlášenej na účtu B a dám v sekci "Pomoc" - "Mé případy", objevuje se v hlavičce správný email, ale řešené případy z účtu A!!! Co to sakra je? A i když se proklikám k odeslání dotazu na podporu, svítí mně tam emailová adresa z druhýho účtu!
    Napadá vás, co to může bejt a jak to řešit??

  2. #2
    tipnul bych ze jen bug a ulozene meta data do cookies nebo local storage lokalne...

  3. #3
    Ale stejně mě znepokojuje podpora, která absolutně nereaguje! Mám tam otevřený případ z 28.4. a když založím nějaký další (urgence), hned ho mám ve "zrušených", že prý se jedná o duplikát. Posílal jsem i maily, ale reakce žádná. Je normální, že to trvá tak dlouho??

  4. #4
    Pokud jim napises zpravu na Twitter, tak reaguji temer okamzite.

    https://twitter.com/Ask_Skrill/with_replies?lang=en

  5. #5
    https://content.skrill.com/en/affili...ip/oddsportal/ je toto promo platne vzdy ked ucet padne na non-vip uroven? Diky.

  6. #6
    Problém už vyřešen na obou účtech

Tags for this Thread

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •  
Co se děje jinde - chcete sem taky RSS ?
-_-