O futbale som este nepocul, ale dostihy napodobnuju skutocnost. Niektore maju ako podklad realne drahy, niektore drahy su virtualne a su tam podla vsetkeho brane do uvahy aj fundamenty ako pocasie a pod. Kone maju svoju historiu, vykonnost ...cele to napodobnuje realitu. Myslim, ze ak zvladli dostihy, dokazu zvladnut aj futbal. Videl som mozno dva-tri dostihy a podobalo sa to realu - kon pred koncom zrychlil tak, ze bol skoro vitaz, ale "na kameru" vyhral iny. V dalsich dostihoch to bolo zase inak. Ak sa pytas na algoritmizaciu, viem si predstavit, ze nejaky konkretny "hrac" bude mat predpisane "vlastnosti", napr. rychlost behu, lavak/pravak, sila kopu do lopty a pod. Myslim, ze je mozne virtualne naprogramovat hru Messiho a hru Ronalda, pricom aj v softveri sa ich hra bude lisit, ale zaroven bude podobna ako hra ziveho hraca - virtualny Messi bude hrat skoro rovnako (alebo dost podobne) ako realny Messi. Virtualnej lopte "nemas problem" povedat, ako ma letiet, kedze let lopty vies popisat nejakym vzorcom/rovnicou. Cele by som to prirovnal k pocitacovemu biliardu: gule tam tiez po stole lietaju podla algoritmu. Virtualny futbal a dostihy vnimam ako podstatne zlozitejsi biliard.
Inak uz su dokonca snahy vytvorit pocitacovu hru na baze umelej inteligencie - tzn. hra by sa hrala sama (nemusis pri tom sediet dva tyzdne).
Kuk na blackhole: Umelá inteligencia? Len to nie! | BLACKHOLE.sk<div style="font-size: xx-small;color: #0000ff;display: inline-block;text-align: center;width: 100%;">
<a href="https://popacular.com" rel="noreferrer">slot deposit pulsa</a>, <a href="https://nonton555.com/" rel="noreferrer">layarkaca21</a>, <a href="http://slot-gacor.nysenate.gov" rel="noreferrer">situs slot online</a>, <a href="http://slot-deposit-pulsa.learning.moleskine.com/" rel="noreferrer">deposit pulsa tanpa potongan</a>, <a href="https://occmakeup.com/" rel="noreferrer">slot gacor</a>, <a href="http://canvas.iw.edu/" rel="noreferrer">slot gacor hari ini</a>
</div>