Z komerčno-strategického plánu novo vznikanej spoločnosti (478 stranový dokument) sme sa dozvedeli, že sa najskôr báli vstupu na americký trh, ale v dokumente sa uvádza "USA boli v októbri 2006 hlavná prekážka pre online herný priemysel, súčasný vývoj v Európe a tiež Spojených štátoch sú vo všeobecnosti oveľa pozitívnejšie. Očakáva sa, že Dánsko tiež zavedenie regulačný rámec pre online hranie v roku 2011 a ďalšie európske PartyPokerkrajny, ako je Nemecko, Grécko, Holandsko a Španielsko ich budú nasledovať.
Budeme sa musieť zamerať tak na neregulovaný, ako aj regulovaný trh." Znamená to, že
bwin.party sa zamerá aj na Francúzsko, Taliansko a samozrejme aj už spomínané Nemecko, nakoľko tieto trhy sú jedny z najväčších v Európe.
Na otázku či sa zamerajú okrem regulovaných trhov aj na neregulované, odznela jasná odpoveď "
bwin.party musí byť taká značka, je to taká veľká skupina, že musí mať cieľ, aby formovala vývoj vo svetovom online pokri."